poniedziałek, 31 lipca 2017

"Układ" Elle Kennedy

Tytuł: Układ
Autor: Elle Kennedy
Cykl: Off-Campus (I tom)
Liczba stron: 464



Czasem ludzie wkradają się w twoje życie, i nagle nie masz pojęcia, jak mogłaś żyć bez nich.


     Bardzo rzadko zdarza mi się przeczytać jakąś młodzieżówkę czy romans (może raz na pół roku). Jednak czasami są takie dni, że człowiek musi odpocząć od tych wszystkich zbrodni, horrorów czy nawet fantastyki. Jestem człowiekiem, któremu najlepiej czyta się właśnie te straszne gatunki, które jak wiadomo nie każdemu odpowiadają. Ale wracając do tematu. Po "Czarnej Madonnie" miałam już trochę przesyt horrorów więc sięgnęłam po książkę Elle Kennedy Układ. Myślę, że potrzebowałam takiego resety w postaci czegoś lekkiego i przyjemnego.

      Gdy sięgałam po tę książkę to nie miałam kompletnie pojęcia o czym ona właściwie jest. Widywałam ją w księgarni, czy nawet kiedyś w biedronce ale nigdy się na nią nie decydowałam, bo miałam tyle straszności do przeczytania. Przyznam się szczerze, że gdy już zaczęłam czytać to nie mogłam przestać, co jest bardzo na plus, ponieważ naprawę rzadko mi się to zdarza.

     Książka opowiada historię Hnnah Wells, której pasją jest śpiewanie i w tym kierunku się uczy. Hannah poznajemy jaką naprawdę mądrą i utalentowaną dziewczynę, która wyprowadziła się na drugi koniec kraju, żeby studiować, ponieważ jej życie od 15-stego roku życia zmieniło się w piekło. Nasza bohaterka, niestety została zgwałcona na imprezie przez chłopaka, którego rodzice są największą "szychą" w mieście. Ona i jej rodzice zostali odsunięci od jakiegokolwiek życia społecznego i są wytykani palcami. Mają problemy finansowe, dlatego Hannah pracuje oraz stara się dostać nagrodę w popisie zimowym.
Drugim głównym bohaterem jest Garret Graham- gwiazda hokeja. Według Hannah zwykły mięśniak, który niestety też ma za sobą pewien niemiły bagaż życiowy o którym nikt nie ma pojęcia, Jest uwielbiany i znany przez wszystkich.

     Tytułowy układ, który zawiązuje się między Hannah a Garretem nie ma nic wspólnego (czego ja się na początku spodziewałam) z seksem. Ale, żeby dowiedzieć się szczegółów musicie sięgnąć po książkę Elle Kennedy. :)


Przepraszam, że wybiegłem- przyznaję.- Ale nie przepraszam za to, że chcę z tobą być.

     Muszę się Wam przyznać, że ta książka naprawdę mi się podobała, czego w ogóle się nie spodziewałam. Jest to bardzo ciepła historia o powstawaniu przyjaźni, która z czasem przeradza się w piękną, szczerą miłość. O osobach, które są dla siebie wsparciem w każdej sytuacji i potrafią zrobić dla siebie wszystko. Niejednokrotnie uśmiechałam się czytając Układ, co rzadko się zdarza. Niesamowitym plusem są bohaterowie, którzy wcale nie są 'płytcy', jak to bywa niekiedy w takich książkach. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Historia Hannah i Garreta pozytywnie mnie nastawiała, wręcz udało jej się poprawić mój humor. 

     Z czystym sumieniem polecam Wam tę książkę, naprawdę warto. Ostatecznie, na lubimy czytać, oceniłam ją na 9/10 gwiazdek i myślę, że sięgnę po kolejne części z tego cyklu.


10 komentarzy:

  1. Brzmi obiecująco :D
    Pozdrawiam!
    https://bookawayoflife16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ta książki, ponieważ głównie nie czytam takiego gatunku to jednak myślę, że czasami przyda się taka odskocznia.

    Pozdrawiam,
    https://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odskocznie naprawde warto sobie czasem zrobić :) Miłego dnia :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie czytam romansów, bo Twoja recenzja mnie zachęciła <3 Piękny blog. Zostaję na dłużej :D
    Pozdrawiam miedzykropkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła odmiana, że twoja recenzja jest pozytywna. Do tej pory trafiałam na same niepochlebne opinie. Chyba jednak dam szansę tej autorce ;)

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że każdy lubi co innego. :) Zachęcam do przeczytania, chociażby po to, aby wyrobić sobie własną opinię :)

      Usuń
  5. Bardzo przyjemnie mi się czytało tą książkę, podobnie, jak i drugi tom. Z trzecim już gorzej, bo niestety się nim rozczarowałam. Ale jeśli szuka się czegoś lekkiego i przyjemnego, to ta seria jest świetnym wyborem :)

    Read With Passion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, że 3 część jest średnia :/
      No ale cóż, jeszcze dwie części przede mną i mam nadzieję, że będę się przy nich dobrze bawiła. :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Wrześniowe premiery książkowe.

     Hej hej Kochani! Jakiś czas mnie tu nie było (troszkę dłużej niż zwykle) ale zaczynamy remont i po prostu brakuje na wszystko czas...